neděle 12. února 2012

Alternativní meducucína.

Delší článek jsem rozepsal a nedopsal, kvůli akutnímu záchvatu lenosti. Inu, to se stává, snad ho publikuji v průběhu týdne nebo příští víkend.

Ale jak jsem tak pročítal podklady, narazil jsem mimochodem na velmi hezký webcomic s názvem "Rudé vlajky šarlatánství", který musím doporučit, neboť je krásným doplňkem mého článku "Kouzelná lentilka". Coby člověk, který si prošel stádiem vlažné víry v existenci energie Ki (sentimentální vzpomínka na tyto doby je k vidění na mém blogu vlevo nahoře) a účinnost akupunktury a akupresury jsem se při jeho čtení nesmírně pobavil mimojiné i zavzpomínáním na to, jaký jsem býval vůl, zejména při čtení textu "Energie je pojem označující potenciál pro vykonání práce, a ne nějaký magický obláček".

A aby tenhle příspěvek nebyl tak krátký a prázdný, přihazuji excelentní báseň Tima Minchina "Bouře".

Žádné komentáře:

Okomentovat