pátek 10. ledna 2014

Páteční pidivěc: zelené řeky života

Mám rád zelenou. Mám zelený dům a zelenou kůlnu, jezdím do práce v zeleném autě a můj pokoj je plný živé zeleně. Nemůžu se dočkat, až bude živá zeleň zase i na zahradě, místo té mazlavé šedohnědi, co tam je teď. Tak jsem se rozhodl dnes použít zelenou pidivěc. Myslím, že není tak obtížné přibližně uhodnout, o co se jedná, ale moc by mne překvapilo, kdyby to někdo uhodl přesně. Protože uhodnout to přesně je krajně nepravděpodobné. Ale nechtějte po mě, abych vám tu pravděpodobnost spočítal. Prostě autoritativně prohlašuji, že je nepochybně výrazně pod intervalem věrohodnosti 95% a basta.

Je to  foto průsvitu listu. To je ta část, o níž si myslím, že jí hodně (i když možná ne většina) lidí uhodne. Jedná se ovšem o list avokáda, a pokud jste uhodli i tohle, tak se právě stala velmi, velmi, velmi nepravděpodoná náhoda.

Žádné komentáře:

Okomentovat